افکار ویرانگر

من و کمی بیشتر از من

افکار ویرانگر

من و کمی بیشتر از من

حس شادی در کشوری جنگ زده

این عکسا رو ببینیدتا بگم.................



بله...اینها گزیده ای از عکس های جشنواره ی موسیقی افغانستانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 اون وقت جدایی از اینکه چشم و دل طالبان روشن با این تحول فرهنگی در کشور افغانستان.....و جدایی از علاقه ی خاص من به خواننده های افغان و آه و حسرت و توهم و خیال که همینجور توو ذهن من نقش میبنده ....و جدایی از کامنتای مضخرف ایرانی ها زیر این عکسا در فیس بوق که نشون دهنده ی حسادت ایرانی ها به کشور همسایه اشون هست... نکته ای که خواستم یاداور بشم اینه که اگه چند سال دیگه عید نوروز همینجور تبلیغات تورهای گردشگری با بهترین هتل های اقامتی در کابل رو از شبکه های ماهواره ای شنیدید و یهو دیدین ابی اونجا کنسرت گذاشته و بعد از عید از همکلاسیتون پرسیدیدن عید کجا بودی؟ با هزار ناز و عشوه به جا اینکه بگه رفته بودیم قبرس و استانبول و آنتالیا و دبی برگشت بهتون گفت رفته بودیم کابل!! تعجب نکنید 


خلاصه از ما گفتن


پ.ن: اون لباس قرمزا خیلی خوگشلن